Magia Filmu

Obecnie na blogu znajdziesz recenzję filmów. W etykietach możesz wybrać kategorię, jaka Cię interesuje.

niedziela, 27 lipca 2014

At the beginning there was chaos.

Witajcie!
Może najpierw zacznę od powodu założenia bloga. Mianowicie przez większą część mojego życia przewija się ze mną jeden problem - jaki ciekawy film mogę obejrzeć? Dobór odpowiedniego filmu jest wbrew pozoru bardzo trudną rzeczą. Czasami starałam się korzystać z pomocy innych blogów, stron o filmach wartych uwagi, ale jeśli mam być szczera - nie spełniły moich oczekiwań. Tak więc powstała moja strona!
Na sam początek zajmę się tylko filmami, następnie stopniowo postaram się dodawać recenzję seriali oraz książek.
Mam nadzieję, że sprostam oczekiwaniom kinomaniaków.:)
I kolejna sprawa - jeżeli znalazłeś jakiś film/serial/książkę, ale nie wiesz czy jest to warte uwagi, bądź też czasu - napisz mi o tym w komentarzu - sprawdzę to za Ciebie!
Do następnego postu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz