Magia Filmu

Obecnie na blogu znajdziesz recenzję filmów. W etykietach możesz wybrać kategorię, jaka Cię interesuje.

czwartek, 7 sierpnia 2014

Step Up Revolution

Step Up 4 Revolution

Gatunek: Melodramat, Muzyczny
Produkcja: USA, 2012 rok

Zwiastun:



O ile poprzednie części mi się podobały, ta wzbudziła we mnie zachwyt. Dawno nie oglądałam tak dobrego filmu o tańcu, a zaliczyłam już chyba wszystkie, jakie powstały. 

Emily chce zostać profesjonalną tancerką. W Miami poznaje Seana, który wraz z grupą tancerzy przeprowadza flash moby. (Źródło: Filmweb)
Film zawiera wciągającą fabułę, wątek miłosny. Praktycznie nie było chwili nudy podczas oglądania seansu.
Do tego oryginalne choreografię. Osobiście najbardziej podoba mi się taniec współczesny, który został przedstawiony w duecie przez Emily i Seana.
Zdecydowanie polecam.







Przydatne linki:

Film możesz pobrać tu: POBIERANIE
Film możesz obejrzeć on-line tu: ONLINE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz