Magia Filmu

Obecnie na blogu znajdziesz recenzję filmów. W etykietach możesz wybrać kategorię, jaka Cię interesuje.

niedziela, 17 sierpnia 2014

Niezgodna

Niezgodna - Divergent

Gatunek: Akcja, Sci-Fi
Produkcja: USA, 2014 rok

Zwiastun:

O filmie usłyszałam jakiś czas temu, ale miałam problem ze znalezieniem go - no cóż, w końcu to "świeżak". No ale udało mi się! Po przeczytaniu opisu, przyszły mi na myśl "Igrzyska śmierci" - te całe podziały na frakcję. Miło mnie zaskoczyła obsada - spisali się rewelacyjnie.

Przyszłość, w której społeczność składa się z pięciu frakcji na podstawie cech charakteru. Nastoletnia Tris zostaje przydzielona do kilku partii i uznana za zagrożenie. (Źródło: Filmweb)
Film trwa ponad dwie godziny, ale jeżeli ktoś lubi filmy tego typu, na pewno się nie rozczaruje. Podczas całego seansu dzieje się jakaś akcja, więc nie ma szansy na przyśnięcie. Żeby tego było mało - coś dla miłośniczek romansów - wątek miłosny! Myślę, że film nadaje się do oglądnięcia.








Przydatne linki:

Film możesz pobrać tu: POBIERANIE
Film możesz obejrzeć on-line tu: ONLINE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz