Magia Filmu

Obecnie na blogu znajdziesz recenzję filmów. W etykietach możesz wybrać kategorię, jaka Cię interesuje.

poniedziałek, 28 lipca 2014

Ilu mialas facetow?

Ilu mialas facetow? - What's your number?

Gatunek: Komedia romantyczna
Produkcja: USA, 2011 rok

Zwiastun:



 Z filmem zapoznałam się jakiś czas temu. Mimo banalnej tematyki, wpadł mi w gust. Anna Faris do momentu obejrzenia przeze mnie tego filmu, kojarzyła mi się tylko z serią "Strasznych filmów". Nie przypuszczałam, że sprawdziłaby się też w dziele tego typu. Na szczęście miło mnie zaskoczyła. 
Ally przeżywa kryzys - straciła pracę i jest samotna. Postanawia przy pomocy sąsiada odnaleźć wszystkich byłych chłopaków, by upewnić się, że dobrze zrobiła zostawiając ich. (źródło: Filmweb)
 Osobiście uważam, że jest to zabawna komedia - w sam raz do obejrzenia na nocce z przyjaciółką, czy też z chłopakiem. Nie jest to na pewno żadna z przynudzających, typowych komedii romantycznych. Odnajdujemy tu wątki komiczne, więc nikt podczas seansu się nie nudzi. Niespoilerując za bardzo, chciałabym napomknąć również, że zakończenie filmu może w pewien sposób zaskoczyć widza.
 Seans jest odpowiedni również dla kobiety, jak i dla mężczyzny - na pewno i jedno i drugie będzie miało na co "popatrzeć".







 Przydatne linki:

Film możesz pobrać tu: POBIERANIE
A obejrzeć on-line tu:
ONLINE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz