Magia Filmu

Obecnie na blogu znajdziesz recenzję filmów. W etykietach możesz wybrać kategorię, jaka Cię interesuje.

piątek, 1 sierpnia 2014

Czerwien rubinu

Czerwien rubinu - Rubinrot

Gatunek: Fantasy
Produkcja: Niemcy, 2013 rok

Zwiastun:



Film został oparty na podstawie książki, której jeszcze nie miałam w rękach, więc wypowiem się tylko na temat filmu. 
Mam problem z niemieckimi i francuskimi filmami, nie jestem ich fanką, ale w tym filmie fakt, że został wyprodukowany z Niemczech nie przeszkadzał mi ani trochę. Niby banalny temat - podróże w czasie, romans, ale dzieło ma swój klimat. Seans trwa dwie godziny, podczas których nie odczuwałam praktycznie nudy, co jest miłą niespodzianką. Może gra aktorska jest trochę sztywna, ale mimo wszystko, pozostało u mnie pozytywne wrażenie po filmie. 
Gwendolyn i Gideon, ostatni podróżnicy w czasie, odwiedzają minione wieki, by wypełnić tajną misję. (Źródło: Filmweb)
Wypada dodać kilka słów na temat kostiumów - myślę, że się postarano i dobrano je odpowiedniego - mają ogromny wpływ na klimat filmu, dość dobrze oddają urok zeszłych epok.
Zdecydowanie polecam.








Przydatne linki:

Film możesz pobrać tu: POBIERANIE
A obejrzeć on-line tu: ONLINE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz